REUNIÓ DE L’ AMPA IES ERNEST LLUCH
23 de setembre de 2008


Assistents:
Miquel Costabella, president
Elena Sánchez, tresorera
Ferran Lain, vicepresident
César Lazo, sotsecretari
Marga Aguilar, vocal
Carles Fauró
Eva Puigurigué
Joan Sales
Teresa Almeda
Loli Mollor
Dani Tost
Carolina Segarra


Comença la reunió a les 19 h. prenent la paraula el president i fent una síntesi de l’ordre del dia.

Excusa la seva presència el secretari senyor Xavier Marzal

En primer lloc, es parla de les activitats estraescolars, després d’un debat llarg i de les explicacions oportunes, s’aprova que les activitats a realitzar seran les següents: teatre, dibuix de manga i ball, que es realitzaran els dimecres a la tarda de 15,30 a 17.30. Els dies i hores de l’activitat de coral, resten sotmeses a les possibilitats del professor que es trobi.
L’activitat de biblioteca s’ofereix tots els dies lectius en la pausa del migdia.
D’altra banda s’acorda explorar, amb la direcció del centre i el seminari de música la possibilitat d’ampliar el ventall d’activitats a un grup de percussió i, potser, un grup musical d’instruments clàssics.

S’acorda celebrar l’Assemblea general el dia 18 de novembre, s’ han de preparar els informes de presidència, secretaria i tresoreria, a més s’han de trametre les cartes de la convocatòria a tots els asociats dins els terminis establerts.

Davant alguna consulta dels assistents s’informa que en el Consell escolar, la participació dels pares és la següent: 3 pares escollits directament per les famílies i un anomenat per l’ AMPA.
En el Consell del Districte no tenim representació

Conferències dirigides als pares, s’es fan dos cada any, una d’orientació per a les famílies de 4t. de ESO i l’altra de tema a escollir segons interessos. Es fa una primera proposa sobre l’ús d’internet a casa.

Assegurança, es proposa de fer una assegurança per les activitats extraescolars, tenim un pressupost i es veu que el cost és assumible per l’AMPA.

El president dona informació de les reunions de coordinació que es fan amb l’ equip directiu i una representació de tres o quatre membres de l’AMPA per parlar de qüestions que afecten al centre i que es posen en comú per prendre mesures.

Venda de llibres, desprès d’un llarg debat i d’assumir els problemes produïts per la gran afluencia de persones el dia 17 de setembre, i desprès d’escoltar les crítiques pel funcionament anormal de la venda, el president llegeix una carta que s´enviarà als pares explicant el perquè de les carències, i demana disculpes a més de aclarir altres informacions que han circulat i que no s’ ajustaven a la realitat.

Sense més temes a tractar e dona per tancada la reunió a les 22 hores.

Barcelona dia 23 de setembre de 2008

El sotsecretari



Vistiplau del President